Jeffree Star Cosmetics x Manny MUA Velour Liquid Lipstick : I'm Shook

Toen ik zag dat Manny van het youtubekanaal uitkwam met een collab met Jeffree Star, was ik erg benieuwd naar wat hij uit ging brengen. Zelf wou ik al heel lang een liquid lipstick van Jeffree Star proberen, maar vond het altijd nogal duur voor één lipstick aangezien er altijd verzendkosten bij komen. Maar Manny bood mij de oplossing, ik kon eindelijk een lipstick proberen, met korting! Ik heb er dan ook niet lang over nagedacht, en het meteen gekocht. Benieuwd naar de kleur, de formule en of ik het waard vind? Kijk dan zeker verder!
 

DISCLAIMER: Ik ben bewust van Jeffree Star zijn verleden, maar zijn producten hebben naar mijn mening niets te maken met zijn meningen. Ik sta dan ook niet achter wat hij gedaan heeft in het verleden, maar ben gewoon iemand die graag make up test en al zeker lipsticks

De verpakking is echt leuk, het is klein, zeker vergeleken met mijn andere liquid lipsticks, maar dat maakt het ook wel iets van uniek. De verpakking is speciaal voor de samenwerking zwart met holografische sterren, in plaats van roos, en het is echt mooi, zeker tegen de kleur.

De kleur wordt omgeschreven als a beautiful medium toned burnt coral. Zelf zou ik hem meer omschrijven als een rode roze kleur, een beetje een frambozenkleur. En ik vind het echt prachtig! Het is een kleur dat zeker zal opvallen, maar niet zoals een fel roze kleur.

De formule is zacht en het is niet een mousse zoals de liquid lipsticks van ofra. Het is ook super gepigmenteerd! De borstel is super handig om overal bij te kunnen. En het feit dat het geen lange stok is, zoals bij normale liquid lipsticks, maakt het ook echt handig! Het borsteltje zelf is ook mooi afgerond en dik , je kan dus makkelijk in één beweging over je hele lippen alsook in de hoekjes geraken.


De formule is echt fijn en het blijft ook echt lang zitten! Ik ben echt blij! Ik heb het besteld op de site van Jeffree Star zelf, en door de code van manny was het in totaal zo een 20/21 dollar, waardoor ik onder de dounakosten zat haha! En het veel goedkoper was dan als ik ze besteld had bij the makeup spot, waar ik 25 euro ofzo moest betalen, dat ik toch teveel vond voor 1 lipstick.


Ik vind het wel echt een super goede formule en als je ooit een liquid lipstick wilt en bereid bent er iets meer voor te betalen, dan bijvoorbeeld van la girl, maar de formule is ook aangenamer en eerlijk is eerlijk, je betaald ook voor de verpakking!

Dus als je nog een mooie lipstick zoekt, of een goede formule,  Jeffree Star Cosmetics is zeker een plaats om te kijken naar liquid lipsticks!

Reacties

Populaire posts