Schoenen wishlist april 2017

Schoenen, ik ben er zo fan van! Ik vind dat schoenen echt je look kunnen afmaken.. Dus hoewel ik vaak snel mijn witte all stars aantrek, heb ik een hele schoenencollectie de zeker nog uitgebreid mag worden. Van simpel wit naar opvallend, het mag allemaal. Vandaag heb ik dan ook een schoenen wishlist voor jullie. Op een van die avonden dat ik elke winkel aan het bekijken was online heb ik dan ook een groot aantal schoenen verzameld die ik zeker de moeite vind! Ben je benieuwd welke dat zijn? Kijk dan zeker verder!

Asos



De eerste links boven is de welbekende nike air force. Dit is de hoge variant en ik vind het zo iets uniek dat ik er op slag verliefd op werd. (Nike Air Force 1 Upstep Hi Premium Trainers In Tan Suede voor 126,66)
De witte ernaast zijn espadrille. Ik ben al lang op zoek naar een paar, maar ik wil graag een paar dat eruit springt. Voor mij is dit zo een paar, omdat het ook meedoet aan de lace up trend maar ook een unieke vorm heeft. 
Links beneden is een paar zilveren espadrille. Dit is ook een uniek paar en lekker opvallend. (ASOS JEANIE Two Pack Espadrilles €24.00)  
Als laatste heb ik nog een paar ballerina's waar mijn oog op gevallen is en hoewel ik geen ballerina's draag, vind ik deze echt zo mooi! Ook de kleur is super uniek.

Bershka


Bershka heeft wel vaker schoenen waar mijn hartje wat sneller van gaat slaan..
Links boven is een paar pumps, ik heb er nog geen en vind dat sommige outfits het wel nodig hebben. Dit is een uniek paar door het kleurenpalet en het stukje dat open is.(Gecombineerde opengewerkte schoen met smalle hak 19,99)
Eronder is een paar slip ons, deze zien er op het eerste zicht zeer simpel uit maar hebben een leuk detail aan de bovenkant.(Elastische neopreen sneaker met juweelapplicaties, zonder veters 29,99)
De laatste in deze kolom is een paar zwarte pumps met ook weer dit mooi lace up detail. Ik ben echt helemaal fan van strikjes enz en daarom ook echt fan van deze trend.(Schoen met dunne hak en enkelbandje 25,99)
Als laatste een paar zilvere sneakers, ik vind deze zo edgy en stoer, ben er echt helemaal weg van! (Metallic sneaker met veters 35,99)

Zara

Ik heb nog nooit schoenen gekocht van zara, maar ik vind ze meestal wel echt plaatjes , zo ook deze.
De links boven is een witte sneaker met een super mooi blauw metallic effect, ze zijn simpel, maar toch ook weer niet, vind ze er echt leuk uitzien!
Het paar ernaast is een paar waar ik lang naar heb zitten kijken en denken, vind ik ze nu leuk of vind ik ze erover. Het is een paar dat niet iedereen gaat appreciëren maar ik vind ze echt zeer uniek en leuk. (FRINGE DETAIL PLIMSOLLS Details 29.95 EUR)
Het laatste paar is een leuk sandaaltje, waar ik persoonlijk veel last mee heb om een mooi sandaaltje te vinden, maar deze mag er zeker wezen!

Dit zijn alle schoenen die heel goed in mijn kast zouden staan! Hebben jullie nog leuke schoenen?

Disclaimer : heb de link erbij gezet indien ik deze vond, zo niet zijn ze waarschijnlijk online niet meer beschikbaar. Je kan altijd is kijken en vragen in de winkel zelf, maar dit is vooral een guideline om inspiratie op te doen :)

Reacties

Populaire posts