Wet 'n wild eyeshadow Walking on Eggshells

Ik wou al vaker iets proberen van wet 'n wild maar wist niet goed waar ik dit kon vinden in België. Toen ik dan, zoals vaker, tussen de make-up stond in de colruyt, zag ik dit trio en kon ik het ook niet laten om mee te nemen. Ben je benieuwd naar de pigmentatie , kijk dan zeker verder.


De kleuren zijn zeer neutraal, dus geschikt voor iedere dag. Het kleine borsteltje heb ik zelf niet bijgehouden, maar kan handig zijn om een van de schaduwen over het hele oog te brengen. De kleuren zitten redelijk dicht op elkaar, ik vind zeker de crease shade niet handig om met een blending borstel in te gaan.

Ingrediënten

Het eerste ingrediënt is talk, je gaat merken dat als je naar goedkopere oogschaduw paletten dat dit vaak het eerste ingrediënt is. Dit is niet het meest geweldige product, dus kijk gewoon uit dat je dat niet te vaak gebruik en kijk ook zeker of je niet allergisch bent.

Swatches

Ik vind de pigmentatie echt goed! Zeker voor de lage prijs dat je betaald voor dit kleine palletje. Ze zijn alle drie wel met glitter, wat ik jammer vind. Het had ideaal geweest als de crease shade mat geweest was, dan was het geweldig voor iedere dag. De crease shade is ook redelijk warm. Terwijl de andere twee vrij cool zijn. Ik vind dat ze alle drie zeer mooi zijn, maar de middelste niet helemaal past in het pallet. De oogschaduw is ook kei zacht en pakt goed op een borstel.
Deze foto's zijn ook genomen tegen het einde van de zomer, vandaar mijn bruine armen (wat mis ik de zomer urgh !).
Links is eyelid : met de bedoeling om over het ooglid te gaan. Het is een koele roze kleur die zeer mooi is. In het midden is crease , voor in de arcadeboog. Dit is een warme, bruine glitterkleur. Ik zou hem eerder gebruiken voor op mijn ooglid. Rechts is browbone. Dit is een lichte vanille glitter kleur. Ik denk dat je deze ook makkelijk kan gebruiken als higlighter. 
Dit is het eindresultaat met de drie kleuren.

Je vind het pallet nu op boozyshop (waar ik zeker nog is ga kijken naar het nieuwe wet 'n wild assortiment) voor 3 euro 99 walking on eggshells
Ik denk dat ik in het vervolg een matte, koelere kleur zou gebruiken in de arcadeboog. Voor de rest vind ik dit echt een geweldig pallet.Wat vinden jullie?

Reacties

Populaire posts