Solden #1

Wanneer het solden zijn, ben ik toch altijd benieuwd of ik iets kan vinden. Ik ben verslaafd aan online kijken naar kleren, om het dan vaak nooit te kopen haha! Maar ik heb deze solden toch wel leuke dingen gevonden, vind ik dan toch, en wou deze graag met jullie delen. Waar ik kan, heb ik de linkjes bij gezet :) Veel plezier en laat vooral weten wat jij in de solden hebt gekocht!


Het eerste is dit blousje van zara. Het kan gedragen worden als een boothals of zo van de schouders, wat ik persoonlijk wel echt leuk vind. Het enige waar ik nog mee worstel is om de touwtjes goed te doen, wil ze liefst op mijn rug strikken en niet rond mijn middel, maar daar vind ik vast wel iets op! P.s. : let niet op mijn tanlines haha!

Deze was van 39.99 naar 19.99 euro : dit is de rode variant : https://www.zara.com/be/en/woman/sale/tops/view-all/striped-blouse-with-pleated-sleeves-and-bow-belt-c731620p4340075.html

Deze jumpsuit wou ik al zo lang en toen ik hem zag hangen was ik zo blij! Maar de enige maat was een maat 40 en normaal heb ik een 36. Heb deze toch gekocht, want als ik hem een beetje goed aantrek is die echt nog mooi.

Deze was 49.99 en heb ik gekocht voor 20 euro maar op de site is hij 24.99 en hij is er ook nog in het zwart : http://www2.hm.com/nl_be/productpage.0531670002.html#Rood



Deze schoenen was een geschenkje, speciaal voor mij denk ik! Ik zag ze in de h&m in Mechelen hangen en vond ze echt leuk en simpel! Ze hebben zo een velvet stofje dus ze zijn ook nog is zacht. En ze hingen daar, als enige paar nog, in een maat 39 en ik dacht ooh jha die zijn van mij! Ze moeten wel nog ingelopen worden, maar dat heb ik altijd met schoenen!

Nu voor de derde keer ga ik de site tegenspreken heb ik het gevoel. Deze zijn normaal 24.99 en heb deze voor 10 euro, maar op de site zijn ze 14.99 (en toen ik ze had gekocht waren ze nog niet eens in de sale online!) : http://www2.hm.com/nl_be/productpage.0459756009.html#Beige

Reacties

Populaire posts