Colourpop ultra matte lip en ultra satin lip review

Colourpop liquid lipstick


Toen colourpop een tijd geleden een actie had waarbij ze een 'flat shipping rate' hadden ben ik onmiddellijk op de website gegaan om te kijken wat ik kon bestellen. Een flat shipping rate is een vaste verzendkost.
Ik koos twee liquid lipsticks uit, met allebei een andere finish. De verpakking vind ik echt super leuk gedaan. Ze hebben een mooie doos met een leuk kaartje en een bundel met informatie over hun producten.
Ook de verpakking van de doosjes zijn zeer mooi. De ultra matte lip hebben een rode zijkant en de ultra satin lip een gele zijkant.
Dit zijn de twee kleuren die ik heb uitgekozen. Links is de ultra matte lip in de kleur solow en rechts is de ultra satin lip in de kleur echo park. De verpakking vind ik mooi, ook omdat het zeer simpel is. Het logo slijt wel op de tubes. Elke lipstick heeft een eigen naam die vanonder op de verpakking terug te vinden is.
De wanden zijn erg lang met een soort van lipgloss applicator. Ik moet wel zeggen dat ik de applicator zelf in het begin erg onpraktisch vond. Het pakt namelijk vrij tot veel product op in het midden en het is moeilijk om makkelijk in de mondhoeken te geraken zonder buiten de lijntjes te kleuren.

Swatches


Dit is een swatch van de ultra satin lip in echo park. Colourpop beschrijft het als een warme peachy nude. Zelf zou ik toch zeggen dat hij ook iets bruin heeft. Omdat het een ultra satin lip is droogt het niet helemaal op.
Dit is een lipswatch. Zoals je kan zien is het toch nog een beetje bruin. Ik vind wel dat ondanks het feit dat die niet helemaal opdroogt die wel nog vrij hard in de lijntjes gaat trekken.

Dit is de ultra matte lip in solow. Colourpop beschrijft het als een flamingo pink. Toen ik de kleur eerst zag dacht ik dat ik een grote miskoop had gedaan. In de tube leek het echt op een barbie roze kleur. Eenmaal geswatched vind ik dat het toch nog iets donkerder is en daarom ook meer draagbaar. Deze droogt wel helemaal op en trekt dan ook in de lijntjes.
Zoal je kan zien is mijn applicatie niet perfect maar het gaat om de kleur. De kleur is zoals je kan zien niet helemaal barbie pink waardoor hij best draagbaar is. Ik vind dit wel een van de fijnste matte formules van een liquid lipstick. Je kan gerust je lippen over elkaar bewegen zonder dat hij gaat verkruimelen. Na een tijd ben je ook helemaal vergeten dat je een liquid lipstick op hebt.

Eindoordeel

De ultra satin lip blijft vrij lang zitten ondanks het feit dat hij niet helemaal opdroogt. Ik zou hem na eten of drinken gewoon wat bijwerken indien nodig. De ultra matte lip blijft echt goed zitten en is dan ook bijna niet weg te krijgen.

De liquid lipsticks zijn verkrijgbaar voor $6 bij colourpop.Je vindt hier de kleuren die ik vandaag met jullie deelde :  Solow
Echo park

Hebben jullie ooit iets gekocht van colourpop?



 

Reacties

Populaire posts