Serie aanraders

Series die je zeker gekeken moet hebben

Voor op de nog koudere winter dagen of de regen dagen die hoogstwaarschijnlijk nog komen of gewoon een rustige avond. Voor elk van deze dagen is een serie kijken de ideale oplossing. Vandaag laat ik vijf series zien die ik zeker aanraad om eens te kijken! 

Blindspot

Blindspot gaat over een vrouw die gevonden word in een zak op Times Square in New York. Ze belandt zo bij de FBI en door haar tattoos lost ze vele zaken op terwijl ze strijdt tegen haar identiteit.

Deze is geschikt voor degene die houdt van actie met drama. Ik ben echt groot fan, omwille van de mysterie rond het hoofdkarakter.

Riverdale

Dit gaat over een jongen die op een dag vermist wordt. Wanneer school opnieuw begint begint Archie een passie te creëren voor muziek. Wanneer er dan een nieuw meisje verschijnt op school beginnen meer en meer geheimen aan het licht te komen. 

Dit is een vrij recente serie. De serie vertelt voornamelijk een verhaal over een groep jongeren en hun ervaringen in school. Maar dit alles draait rond de dood van een populaire jongen. Ik was onmiddellijk helemaal mee in de serie, omwille van de mysterie rond de dood.

Scandal

Na dat ze een president kandidaat in het witte huis krijgt opent ze haar nieuwe firma om afstand te nemen, zowel op persoonlijk vlak als professioneel vlak. Maar dit lijkt niet helemaal te lukken en al snel blijkt dat haar personeel meer moeite heeft om hun eigen leven op orde te krijgen.

Ik ben dol op scandal. Ik vind dat de uitleg totaal niet toont hoe goed de serie wel is. Om echt een goed beeld te krijgen over hoe de serie effectief zit, zou ik gewoon een aflevering kijken. Het is zo spannend en brengt je helemaal in de war, op een goede manier. 

How to get away with murder

Deze gaat over een prof in de rechten die een aantal studenten aanneemt om te helpen bij haar juridische zaken. Maar dit loopt helemaal niet zoals gepland.

Zowel mijn vrienden als ik zijn weg van deze serie. Deze heeft veel mysterie over de moorden die hier voor komen. Je bent gegarandeerd benieuwd naar de volgende aflevering. Het zorgt er echt voor dat je zelf alles gaat proberen uitzoeken, maar niets is wat het lijkt.

Bones

Deze gaat over een FBI agent en een forensic anthropologist (iemand die menselijke botten bestudeerd) die samen moorden gaan oplossen.

Dit is een serie die ik recent zelf ben begonnen. Het is elke serie iets nieuw, met een blijvend verhaal tussen de hoofdpersonages. Het is spannend en door het feit dat de FBI samenwerkt met een
forensic anthropologist is het anders en echt leuk.

Zijn er één van deze series die jullie kijken? En hebben jullie nog aanraders?

Reacties

Populaire posts