Kiko mascara extra sculpt volume mascara en Gossamer Emotion creamy lipstick review

Review



 

Toen ik te horen kreeg dat kiko cosmetics eindelijk naar Leuven kwam was ik dolgelukkig! Ik kon dan ook niet wachten om te zien wat het merk allemaal te bieden had. De winkel in Leuven is mooi en logisch ingedeeld.
Ik kwam buiten met een mascara, die dringend nodig was en een lipstick die ik vandaag ga reviewen.

Extra sculpt volume mascara

De verpakking is groot, maar door zijn speciale hoeken vind ik hem wel uniek. Kiko belooft op zijn site dat de mascara met panoramisch volume-effect voor vollere wimpers gaat zorgen.
De borstel is lang en dik in een zandloper figuur. Hierdoor is het niet handig om de binnenste wimpers mee te krijgen. De mascara geeft geen klonters, wat je wel zou verwachten omwille van de grove borstel. De borstel is wel niet mooi afgemaakt, zeker aan het einde van de borstel zijn er stukjes langer dan andere.
Dit is een voor en na. Voor heb ik niks van mascara maar wel de rest van mijn make-up op. Rechts is met mascara. Zoals je kan zien geeft het inderdaad wel volume, maar ik ben niet weggeblazen van het effect. Ik vind dat bijvoorbeeld de maybelline lash sensational een mooier effect geeft. Ook merk ik dat na een hele dag het toch een beetje smudged.
De mascara is 8 euro 90 en hier te vinden : mascara

Creamy lipstick

De lipstick is echt een plaatje! De lipstick oogt dan ook zeer luxueus. Het heeft een zeer vernieuwend klikkend systeem. Je moet op het ronde knopje duwen, waardoor de lipstick er vanonder uitkomt. Ik ben er echt helemaal weg van.
Ik koos voor de kleur 104 vintage roos. Zelf vind ik dat de kleur een mix is tussen roos, bruin en een hint van oranje. Zoals de naam van de lipstick ook zegt heeft het een creamy finish, al moet ik zeggen dat na een uur het meer een mat gevoel heeft. De kleur is een ideale nude kleur voor elke dag.
Na 2/3 uur moet je de lipstick zeker bijwerken.
Je kan de lipstick voor 10 euro 90 hier vinden : creamy lipstick
Dit is het eindresultaat :
Ik raad de lipstick zeker aan! Het is echt een mooie verpakking maar ook een zeer fijne formule. De mascara zou ik laten liggen en voor iets anders gaan als ik jou was. Heb jij nog aanraders voor een goede mascara?



Reacties

Populaire posts