Valentijnslook 2017

Love love love


Valentijn, een dag om te tonen dat je iemand echt graag ziet. Ik vond het dan ook meer dan gepast om jullie inspiratie te geven voor een valentijnslook. Of je dit nu wel of niet viert, alles is beter in het roos.

Ogen


Ik ben begonnen met mijn ogen, zodat als er glitter op mijn gezicht lag dit makkelijk achteraf weg te werken was. Voor deze look gebruikte ik van het merk Makeup Revolution het redemption palette iconic 3. Deze bevat allemaal roos tinten.
Ik ben begonnen met een oogschaduwprimer om alles een egale kleur te geven en erover gegaan met de linkse matte vanille witte kleur. Hierna ben ik in mijn arcadeboog gegaan met een matte lichtroze kleur (derde hart vanaf links op de foto).
Vervolgens heb ik het einde van de arcadeboog, dus niet langs de kant van mijn neus, donkerder gemaakt. Dit heb ik gedaan met een matte paarse/bruine kleur (het vierde hartje vanaf links op de foto).
Dan nu het leuke gedeelte, de glitter. Ik ben begonnen met de helft van mijn ooglid, van buiten naar binnen, met een paars/roos/grijze glitter. Vervolgens heb ik de andere kant lichter gemaakt, dus naar mijn neus toe, met een lichte roze glitter (tweede hartje vanaf links). Daarna heb ik de twee glitter kleuren goed geblend waardoor er geen harde lijn zat in het midden van mijn ooglid.

Basis


Als basis heb ik de maybelinne fit me foundation gebruikt in luminous + dewy in de kleur 115. Deze heb ik gebruikt omdat het de huid een gezonde glow geeft. Voor eventuele puistjes en donkere kringen heb ik de catrice concealer gebruikt in 10 en deze concealer heb ik onder mijn ogen gematteerd met de catrice prime and fine mattifying powder. 
Vervolgens heb ik ook mijn wenkbrauwen, contour, blush en highlighter gedaan. Als kers op de taart nog een mooie roze matte liquid lipstick van colourpop.
Dit is het eindresultaat :
Ik hoop jullie inspiratie te geven voor jullie valentijnslook. Doe jij mee aan valentijn?

Reacties

Populaire posts