Aliexpress shoplog #1

Aliexpress, eenmaal dat je eraan begint kan je niet meer stoppen.. Het is echt zo verslavend, je wil telkens meer en meer dingen zoeken en met die kleine prijzen, kan het ook gewoon niet anders! Ik was er eerst van overtuigd dat indien ik wou betalen dit niet zou gaan, omdat meestal (zo ook bij Amerikaanse sites) je moet betalen met een visakaart, maar dat is op aliexpress niet het geval, je kan met je gewone bankkaart betalen! Ik kon het dan ook niet laten een aantal dingen te bestellen (en ik blijf ook maar bestellen ;)).

Ik ga telkens de datum zeggen wanneer ik besteld heb en wanneer ze uiteindelijk binnen gekomen zijn, ik ga ook proberen een link te zetten naar het product. Je moet er rekening mee houden dat sommige verkopers verdwijnen, maar dan kan je alsnog genoeg andere verkopers vinden die hetzelfde product verkopen. Ik zal ook de prijs zeggen die ik ervoor betaald heb, maar hou er rekening mee dat de prijzen zullen veranderen.

Oogschaduw borstels

 Ik kocht een setje van 4 oogschaduwborstels met een rozegouden handle, en wat zijn ze mooi! Ik heb deze besteld op 1 april en ze zijn toegekomen de 12de april. Ze zijn echt super zacht en de haren vallen er niet uit. Ik heb er 1,59 euro voor betaald, dit is echt geen geld voor deze borstels. Je ziet wel waar de lijm zit, maar niet super storend en voor de prijs kijk ik met een gerust hart weg.
4tks oogschaduw

Zonnebril

Ik vertrek binnenkort naar Rome maar deze zomer ben ik erin geslaagd 3keer een zonnebril kapot te doen, de laatste die ik nu heb is eentje die nogal groot is en er voor kan zorgen dat ik hoofdpijn krijg. Ik was daarom benieuwd of ik op Aliexpress een nieuwe zou kunnen vinden, die ik niet erg zou vinden om kapot te doen haha. Ik heb gekozen voor deze, deze is een ray-ban geïnspireerd model en hij is echt geweldig! Hij heeft spiegelglazen, hij zit mooi en hoewel ik de kleur niet helemaal roos vind (zoals hij eigenlijk hoor, neigt soms naar groen in het licht) vind ik het wel echt een aanrader. Ik had deze besteld de 2de april en deze kwam binnen de 12de. Ik heb er zo 2,71 euro voor betaald.
ronde zonnebril

Fishnet socks

Ik was echt helemaal fan van de trend, maar draag zelf nooit echt een boyfriend jeans om deze onder te dragen en vond ze meestal wel echt duur. Ik zag deze sokjes met de strik ook al veel voorbijkomen op andere sites, maar zag 5euro+ verzendkosten ook niet zitten. Dus aliexpress dan maar, en jawel hoor, deze zijn ook echt een succes! Ze zitten goed, zijn zoals ze horen, je ziet wel waar de lijm aan de sok zit, maar ik moet eerlijk zeggen dat je dat alleen ziet als je de sok echt gaat inspecteren. Ik heb deze gekocht op 2 april en ze kwamen toe de 14de april. Ik heb per paar sokken 0,85 euro voor betaald! Ik zie ook net dat er een nieuw kleurtje is toegevoegd haha, voor mensen die houden van groen, ook voor jullie is er keuze. Hou vooral mijn instagram in de gaten want ik ben zeker dat er nog foto's voorbij zullen komen als ik ze aanheb!
fishnet socks
Hebben jullie nog aanraders voor producten van aliexpress?

Reacties

Populaire posts