Kruidvat originals dag-, nacht en oogcrème review

Huidverzorging, de laatste tijd is het toch een big deal in de beauty wereld. Ik deed buiten mijn make-up eraf halen met de garnier reinigingswater niks voor mijn huid en merkte dat mijn huid wat meer voeding nodig had. Toen ik zag dat kruidvat een 2+1 gratis had op alle huidverzorging ben ik dan ook meteen gaan kijken naar de kruidvat originals lijn om daar een aantal producten te halen. Ik heb toen op instagram ( je kan me vinden op bloggerinpink) een foto geplaatst van mijn buit en wil dan nu ook een review van deze 3 producten delen.

De verpakking

De verpakking is simpel, maar heeft iets authentiek waardoor het echt nog wel mooi is. De dagcrème is van de kruidvat lijn zelf en is erg simpel, met wit en roos kan die makkelijk onderscheiden worden van de nachtcrème. De nachtcrème en de oogcrème zijn allebei van de kruidvat originals lijn.

Dagcrème


De dagcrème heeft een dikke , maar niet te dikkende formule. Het heeft een erg aangename zoete geur en is makkelijk om uit te smeren. Je hoeft ook totaal niet veel te gebruiken omdat het zo makkelijk uitsmeert. Het trekt ook wel vrij snel in, wat handig is want ik doe dit voor ik mijn make-up aanbreng.

Nachtcrème


Dit is een dikke witte crème. Het is bedoeld om erg hydraterend te zijn en dat is het zeker! Ik moet wel zeggen dat deze niet erg snel intrekt, maar 's avonds vind ik dit niet erg. Het is een erg voedende crème die zeer aangenaam voelt.

Oogcrème


Hier heb ik gemengde gevoelens over. Het is een erg vloeibaar product en het is zeker hydraterend. Maar de verpakking maakt het erg lastig, omwille van het feit dat je echt een super klein beetje nodig hebt om uit te smeren, maar door het potje is het erg moeilijk om weinig te nemen. Ik denk dat ze beter een tube hadden gemaakt met een kleine mond waardoor je niet zoveel product verspilt.

Eindoordeel

De nachtcrème kan ik zeker aanraden, zeker als je een droge huid hebt. Ik merk dat mijn gezicht veel beter voelt dan ervoor en de voeding krijgt dat het nodig heeft. De dagcrème ben ik niet helemaal uit of het veel doet voor mijn huid en de nachtcrème ook niet gebruikt zou kunnen worden als dagcrème. De oogcrème vind ik ondanks de verpakking wel aangenaam waardoor het onder mijn ogen beter aanvoelt.

Je vindt alle producten in het kruidvat of online :
oogcrème : voor 1 euro 99
nachtcrème : voor 1 euro 99
de dagcrème vind ik niet online sorry! Maar deze was normaal ook 1 euro 99.
Hebben jullie misschien goede aanraders voor een dagcrème? Liefst voor een droge huid :)

Reacties

Populaire posts