essence The Cushion Eyeliner

Toen ik bij serena van beautylab.nl een review zag van deze eyeliner was ik meteen verkocht en wou ik dan ook niks liever dan deze zelf uittesten. Ik gebruik zelfs nooit eyeliner, enerzijds omdat ik geen eyeliner heb maar anderzijds ook omdat ik merk dat ik meestal een kant heb die onmiddellijk goed is, maar de andere meestal helemaal niet wil meewerken. Maar ik vind het zelf altijd een mooi effect geven en mijn ogen ook veel groter maken.

Verpakking

Dit is echt een hele mooie verpakking, het zwarte met het rosegold effect, love it! Voor de rest is het zoals de cushion foundations die je veel ziet , een spons achtig iets waar dan het product inzit. Je merkt dat als je erin duwt met een borstel dat er dan product uitkomt.


Het is echt een super zwarte kleur. Ik was echt verschoten hoe zwart het product was. Ik vind hem redelijk mat, wat ik ook fijn vind. Indien je zoals mij een probleem hebt met het perfectioneren van een wing , vind ik het ideaal om het te perfectioneren en de foutjes weg te doen.


Ik merk wel dat er veel product uitkomt, ik raad dan ook aan om voorzichtig erin te duwen. Want met teveel product ben je niks. Vergeet ook het potje niet te sluiten, want anders droogt het product uit.

Ik vind het een super mooi resultaat geven. Ik merk dat ik het wel makkelijk aan te brengen vond, moest er wel terug aan wennen om met eyeliner te werken. De eerste keer heb ik het er dan ook maar afgedaan, de tweede keer heb ik het laten staan en heb ik ook complimenten gekregen.

Qua houdbaarheid ben ik niet super tevreden, ik merkte dat het toch al snel meer weg was, maar ik denk dat dat ook kan liggen aan het feit dat ik nogal veel aan mijn ogen zit haha. Ik zal het dus is moeten uitproberen en er dan goed oplette dat ik er niet of niet teveel aanzit.
Hier is een foto van de dag dat ik een wing had, zoals je ziet is het niet perfect maar wel oké vind ik :).

MAAR ik zag toen de video van vera camilla waar ze zei dat haar borstel heel hard werd na het gebruik ervan en indien ze deze wou wassen het product er ook zo goed als niet uitkwam :/. Ik merkte na het gebruik ook dat mijn borstel hard werd en na het review ben ik dan ook meteen mijn borstel gaan wassen.

Ik vind als je het niet erg vind dat je borstel hard wordt best nog een goed product, ik gebruik het product dan ook nog steeds, want mijn borstel blijft in de perfecte houding om een wing te maken en ondanks het hard is werkt het wel. Het blijft natuurlijk zonde van de borstel..
Je vindt het op kruidvat voor twee euro 99 : cushion eyeliner

Reacties

Populaire posts