Kruidvat Originals Dragon Fruit Peel-Off Masker Review

Ik heb dit masker echt al een tijdje om te reviewen en vandaag is de dag! Dit is een peel-off masker van de kruidvat originals lijn, een lijn van kruidvat zelf. Ik heb de geur dragon fruit, en het is bedoeld als een verfrissend masker. Benieuwd wat die doet? Lees dan zeker verder!

Dit is wat kruidvat er zelf over zegt :
Het Kruidvat Originals Dragon Fruit Peel-Off Masker verwijdert dode huidcellen en verfrist intensief voor een schone en gladde huid.

Verpakking


 De verpakking is echt mooi! Het is een grijze/zilveren tube, die toch zeker goed opvalt. Of het echt de geschikte verpakking is voor dit product weet ik niet, aangezien het masker redelijk dik is, is het moeilijker om een goede hoeveelheid eruit te krijgen. In een pot was misschien handiger geweest, zodat je het met een borstel eruit kon krijgen.

Het product

Het is een dikke, doorzichtige met een beetje roze, plakkende substantie. Het blijft echt overal aan plakken als je het eruit haalt, en als je dan alles op je gezicht hebt, is het moeilijk om van je vingers te krijgen, een borstel is dus aangewezen.

Doordat het zo een dik product is, is het ook moeilijk om in een mooi geheel over je gezicht te krijgen, ik merk al snel dat ik bepaalde plekken teveel heb die dan niet goed opdrogen.

De geur is ook erg fel en ik merk dat als het te dicht bij mijn ogen zit, mijn ogen beginnen te pikken en te tranen. Ik zou dan ook zeker de huid rond de ogen vermijden.

Eindresultaat

Het masker moet er zo een 20 minuten op, tot het droog is. Erna kan je het eraf trekken zoals lijm dat op je handen is gedroogd. Als ik het eraf haal merk ik dat mijn gezicht erg rood is en lijkt het super geïrriteerd, maar voelt het ook erg droog aan. Zoals jullie misschien wel weten heb ik vanzelf al een vrij droge huid, dus zoek ik al zeker geen masker dat dit nog is extra gaat benadrukken. Ik merk ook niet aan mijn huid dat het echt beter aanvoelt of dat het dode huidcellen heeft verwijderd. Om deze reden raad ik het masker dan ook niet aan.


Je kan het masker vinden voor 1euro 99 hier Kruidvat Originals Dragon Fruit Peel-Off Masker

Reacties

Populaire posts