Too Faced Melted Matte in Queen B

Toen mijn ouders naar New York gingen wist ik meteen dat ze voor mij een winkel moesten bezoeken, sephora. Ik had een lijstje gemaakt met verschillende producten die ik erg graag wou, waaronder deze. Dit is een liquid lipstick van het bekende merk too faced. Ik heb al een product van too faced, namelijk the chocolate bar, het bekende oogschaduwpalet. Benieuwd wat ik van deze lipstick vind, kijk dan zeker verder!

Verpakking

Zowel de verpakking van het doosje als de lipstick is echt prachtig! Ik ben normaal meer fan van zilver, maar ik vind het bij deze zeker niet erg. De glazen flacon zorgt ervoor dat het echt duur oogt (maar het is ook niet echt een goedkope lipstick). Je betaald dus zeker ook voor de verpakking. Het is hoe dan ook zeker een lipstick die in mijn collectie opvalt en niet past in de kleine bokjes dat mijn action houders hebben voor lipsticks.

De formule

Het is een super waterige formule, wat ik niet gewend ben in een liquid lipstick. Als je kijkt naar een ofra liquid lipstick wat een super mousse achtige formule heeft, is dit het totaal tegenovergestelde. Hierdoor is het een super dunne formule (ik ga precies veel formule zeggen haha), maar het is nog altijd super gepigmenteerd. Dit is wat Too Faced zelf erover zegt:

Matte color gets a Melt-over! Our innovative formula glides over lips like a gloss but dries to an ultra-matte opaque finish. Infused with a no-sting lip plumper and filler, Melted Matte ensures color always looks rich, full, and kissable – never dry, shriveled or cracked. Doe-foot applicator comfortably coats lips in bursts of intense, saturated matte color that lasts for hours.

Dat het mijn lippen groter maakt en op zou vullen, heb ik niks van gemerkt, misschien is op letten volgende keer als ik hem draag haha. Het droogt wel snel op en geeft dan ook niet af, behalve als je iets vettig eet met veel olie, dus het blijft echt lang zitten! Het heeft ook niet echt een specifieke geur, een beetje chemisch denk ik, maar je merkt er helemaal niks van eenmaal op de lippen.

Kleur

Ik heb gekozen voor de kleur Queen B, een koele mauve kleur. Ik vind deze kleur echt prachtig! Ik hou zelf altijd meer van koelere kleuren, hoewel deze me altijd wat bleker maken

Resultaat

Ik ben echt super tevreden over deze liquid lipstick! Ik had al veel positieve reacties erover gelezen en gezien op youtube en ik moet zeggen, ik snap waarom! Het is een dunne formule, waardoor je het ook niet voelt zitten, wat ik altijd super fijn vind. Mijn la girl matte lipgloss bijvoorbeeld weet ik wel altijd heel goed dat ze op mijn lippen zitten en dat heb ik met deze niet. Het plakt ook totaal niet en je kan makkelijk met je lippen over elkaar wrijven, dat zoek ik altijd in een liquid lipstick haha!


Ik raad deze lipsticks dan ook zeker aan! Je kan ze hier vinden voor 21euro 50 : Too Faced Melted Matte

Reacties

Populaire posts