Everyday spring make-up

Vanaf morgen is het weer zover! De lente is terug in het land. Ideaal om wat andere oogschaduw en lipstick kleuren boven te halen. Ik was dan ook erg enthousiast om een nieuwe look te maken die ik elke dag kon doen. Ik hoop dan ook dat ik jullie kan inspireren om meer lente in je look te halen.

Basis

Voor de basis ging ik voor een dewy foundation. In de lente is het altijd mooi om de huid te laten lijken dat het erg gezond is. Deze zorgt er dan ook voor dat het lijkt alsof ik niet de droge huid heb die ik eigenlijk heb. De review van deze foundation vind je hier : maybelline-fit-me-foundation-luminous 
Voor het verbergen van puistjes en mijn donkere kringen onder mijn ogen gebruik ik de catrice liquid camouflage. Ik vind dit de beste concealer van de drugstore, en zeker voor de kleine prijs. Dit is dan ook al mijn derde of vierde tube.

Contour, blush and highlight 

Voor te contouren gebruik ik de catrice prime and fine Professional Contouring Palette in 010 Ashy Radiance. Ik vind dit echt een goede contour kleur en gebruik hem dan ook vaak, zoals je kan zien aangezien ik pan heb geraakt.
Voor blush gebruik ik de kleur dusty rose. Deze verpakking vindt je niet meer bij NYX. Maar dit is een zeer neutrale blush kleur dus ik denk dat je zeker zo iets kan terug vinden.
Voor higlight gebruik ik van makeup revolution het ultra blush palette in golden sugar. Ik gebruik hier de bruine kleur, die zeer licht is en zeer natuurlijk op het gezicht. In dit palet is dit de kleur onder de wit marmeren kleur. 
Ik gebruik de catrice prime and fine eyeshadow base. Deze is bijna leeg jammer genoeg, maar het zorgt voor een egale basis. Hebben jullie nog goede oogschaduw basis aanraders?
Voor mijn wenkbrauwen gebruik ik het catrice eyebrow set. Deze is ook bijna op haha, maar ik vind dat dit mijn lege plekjes in mijn wenkbrauwen goed opvult.
Als laatste gebruik ik de kiko extra sculpt mascara. De review lees je hier : kiko-mascara-extra-sculpt-volume

Ogen

Voor mijn ogen ga ik het simpel houden. Ik gebruik van too faced de chocolate bar. Ik begin in de arcadeboog met een lichte bruine kleur. In de arcadeboog ga ik het nog is verdiepen met een iets donkere, koelere bruine kleur.
Uiteindelijk gebruik ik op mijn ooglid een lichtroze kleur. Dit is echt mijn favoriet.

Lippen

Voor de lippen kan je alles doen. Dit zijn mijn twee favoriete opties. De la girl matte pigment gloss in bazaar of de liquid lipstick van essence in peach party. Het zijn allebei twee leuke roze kleuren.
Dit is het eindresultaat :
Hopelijk geeft dit inspiratie aan jullie. Wat vinden jullie van de look?

Reacties

Populaire posts