Maybelline fit me foundation luminous + smooth

Met de winter zag ik dat mijn huid droger en droger werd. Maar het droge weer had ook invloed op mijn acné, ik had al snel meer puistjes dan normaal. Ik kan het meeste wel bedekken met concealer, maar wou graag dat mijn huid iets gezonder oogden. Zou deze foundation de perfecte combinatie kunnen zijn tussen dekking en een gezonde glow?

De verpakking

Ik vind de verpakking erg mooi. Het is simpel, maar de glazen fles zorgt ervoor dat het stevig is. Het heeft ook een pomp, wat ik erg goed vind. Dit zorgt ervoor dat het hygiënisch is maar ook makkelijk om niet teveel product in één keer te krijgen. 

Product

Zoals ik in het begin zei werd mijn huid steeds droger in de winter. De foundation is dan ook geschikt voor normale tot droge huid. Ik las veel positieve reviews over de fit me matte and poreless foundation. Maar over deze foundation las ik weinig , maar was ik las was bijna altijd redelijk enthousiast. 
Ik heb de kleur 115 ivory. In mijn kruidvat was dat de lichtste kleur die ze hadden. Maar van wat ik zie op het internet bestaan er nog lichtere kleuren, maar deze zijn waarschijnlijk moeilijker te vinden.

De foundation geeft een mooie glowy finish met een kleine dekking. Het voldoet dus jammer genoeg niet aan mijn wens voor een dikkere dekking. Het voordeel hiervan is dat het wel ideaal is voor elke dag. De foundation droogt vrij snel en je voelt het hierna ook niet meer zitten. Ik merk wel dat in de super droge plekken op mijn gezicht, zoals mijn neus, je het product wel echt ziet zitten. Dit is een voor en na foto. Zoals je kan zien heeft het nog wel een medium dekking en kan je de puistjes op mijn kin zo goed als niet zien. Links heb ik enkel mijn wenkbrauwen en oogmake-up gedaan.  Rechts foundation en de blush, contour en highligter. 
 

Eindoordeel

Ik vind dat de foundation ideaal is voor elke dag. Het geeft een mooie glowy tweede huid gevoel, zolang je deze niet gebruikt op de allerdroogste plekjes. Het enige nadeel vind ik dat het niet super lang blijft zitten. Als ik 's avonds thuis kom van een dag school is de foundation meestal vervaagd. Ik heb hem wel nog niet geprobeerd met een goede primer. Misschien dat dit ervoor zorgt dat het wel blijft. 
Ik heb de foundation gekocht voor 12 euro 49 bij kruidvat. maybelline-fit-me-foundation

Ik raad de foundation zeker aan voor mensen met een droge huid. Hebben jullie nog foundation aanraders voor mensen met een droge huid?

Reacties

Populaire posts