Garnier Skin Active Micellair Reinigingswater

Ik gebruikte al een tijdje de micellair reinigingswater van garnier voor de gevoelige huid. De reden dat ik deze gebruikte was omdat ik vaak merkte dat sommige reinigingswaters mijn huid al snel irriteren. Het enige nadeel van deze vond ik dat deze mascara vaak niet goed verwijderde. Ik hoopte dan ook dat deze met olie dat wel zou doen en ik vroeg me ook af of het goed zou werken op mijn huid. 

Ingrediënten


De reinigingswater heeft eerst en vooral een zeer sterke geur. Ik ben erg gevoelig voor geuren, want bij te sterke geuren krijg ik al snel hoofdpijn of een migraine. Ik was dan ook aangenaam enthousiast dat de geur niet blijft. Andere blijven het wel ruiken , maar de geur is erg aangenaam.

Je moet het product goed schudden voor je het gebruikt. Hierdoor mengt de olie zich met het water. Daarna doe je het op een watje zodat je je make-up makkelijk kan verwijderen. Dit is het product geschud. 

Ik ben echt enthousiast! Het verwijderd alles goed en grondig. Achteraf is de huid erg zacht, als er nog wat over is kan je het eventueel nog in de huis wrijven. Rechts is na verwijdering van de make-up, zoals je kan zien verwijdert het alles even goed, zelfs mijn liquid lipstick.


Ik raad deze reinigingswater dan ook zeker aan! Hebben jullie nog goede aanraders voor reinigingswaters? 

Reacties

Populaire posts