LA girl matte pigment gloss


LA girl "liquid lipstick"

Ik ben echt een fan van matte liquid lipsticks omwille van het feit dat deze lang blijven zitten zonder dat ik me steeds zorgen moet maken om ze bij te werken. Toen ik deze tegenkwam op boozyshop voor een spotprijs was ik dan ook benieuwd hoe lang deze gingen zitten en hoe aangenaam deze waren. Vandaag review ik dan ook vier kleuren voor jullie.

De verpakking is oké, het is niet echt spectaculair. Maar voor de prijs verwachtte ik ook niet heel veel.


De wand is lang en dun, wat het makkelijk maakt om in de hoekjes te geraken. De dop is wel groot wat het niet super makkelijk maakt om in de hand te houden.
De geur is een beetje chemisch, maar ik vind niet dat je dit blijft ruiken vanaf dat de lipstick erop zit.
Dit is fleur. Dit is een nude kleur met een bruine, peachy ondertoon.
Ik vind dit echt een mooie kleur voor elke dag. Het trekt wel een beetje in de lijntjes.


 Dit is de kleur bazaar. Dit is een iets donkere roze toon, dit is echt mijn favoriet, zeker voor in de lente.
Ondanks mijn niet happy face vind ik dit echt een super mooie kleur.
Dit is frisky. Frisky is de ideale rode kleur. Ik vind dit echt een super kleur, als ik een rood wil dragen, pak ik dan ook deze.
Het is voor mij echt de ideale rode kleur.
Dit is rebel. Met deze kleur was ik echt een beetje teleurgesteld. Zoals je ook kan zien aan de swatch is het echt een beetje oneven. Maar ook op de lippen is het moeilijk om een egale kleur te krijgen. Je moet echt zorgen dat je maar een dun laagje op je lippen zet en hopen dat je niet teveel ernaast zit.
Ik vind het wel een mooie herfstkleur, ondanks het feit dat het niet even is.

Eindoordeel

Ik raad voornamelijk de lichte kleuren aan, de donkere zoals rebel heb je de kans dat je ze niet even krijgt. De houdbaarheid vind ik wel goed, na eten moet je het wel echt bijwerken. Soms slijten ze mooi af, maar soms merk ik ook dat bijvoorbeeld bij alcohol het meer afbladert.
Al bij al vind ik voor de prijs het wel echt goed. De geur blijft niet wat goed is, hij trekt wel een beetje in de lijntjes en je voelt wel dat je een liquid lipstick op hebt.

De lipsticks vindt je op boozyshop voor slechts 5 euro 49.
Fleur  bazaar  Frisky  rebel

Wat vinden jullie? Hebben jullie nog aanraders van LA girl?









Reacties

Populaire posts