Favorieten lipsticks voor in de lente

On a bad day there is always lipstick πŸ’„

Ik ben echt een enorme fan van lippenstift, het kan een look helemaal afmaken. Ik laat jullie mijn favorieten zien voor de lente, met zowel matte en glossy lippenstiften. Voor iedereen is er wel iets. Ik hoop dat jullie hier inspiratie uit halen en laat me zeker weten wat jullie favorieten zijn voor dit seizoen! 

Essence velvet stick

Dit is een soort van potlood, dit maakt het handig om in alle hoekjes te geraken. Ik heb de kleur 02 peony star, wat een ideale mauve kleur is voor elke dag. De kleur dat je ziet op de verpakking is ook de kleur van de lippenstift. Het geeft een velvet look zonder de lippen uit te drogen. Er zijn nog 4 andere kleuren, en voor de kleine prijs ga ik deze zeker ook eens bekijken.
Kleine tip : laat ze niet vallen , ik had de mijn nog nooit gebruikt, het viel van mijn bureau en het onderste stuk is er zo vanaf gegaan.. Heb het geplakt want ik wou niet dat het product uitdroogde.

 Je vindt de lipstick hier : 02 Peony star velvet stick matte

La girl matte pigment gloss

Ik heb hier al een review over geschreven en ga deze linken voor meer informatie. Mijn favoriete kleur voor deze zomer is bazaar.
Review vind je hier : la-girl-matte-pigment-gloss

NYX soft matte lip cream

Heel de wereld is fan van deze lipsticks van NYX en ik kan het alleen maar beamen. Ik heb momenteel maar één kleur want er is geen NYX store dicht in de buurt. Ik ben van plan om nog andere kleuren te halen want ik gebruik deze lipstick echt heel vaak. Hij blijft goed zitten en droogt de lippen niet uit. Ik heb de kleur cannes, een matte mauve kleur, een beetje een trend zoal je kan zien haha.

Colourpop ultra matte liquid lipstick

Over deze schreef ik ook een review en gebruikte deze ook bij mijn valentijnslook. Ik link deze dan ook zoals bij de vorige, het is een mooie matte roze kleur.

Review vind je hier : colourpop-ultra-matte-lip-en-ultra-satin

Essence liquid lipstick

Dit is een meer glossy lipstick. Ik vrees alleen dat deze niet meer in het assortiment zijn, maar ik ben zeker dat je zoiets nog vind in het essence schap. Ik heb de kleuren 04 show off, een donker roze kleur en 05 peach party, een lichte peachy roze kleur.
Ze blijven even lang zitten als een gloss, dus niet zo lang, maar voor de lente zijn het super mooie kleuren en vind ik het niet erg om ze af en toe opnieuw op te doen. Ze hebben een goed pigment en zijn niet te sticky.
Dit zijn mijn favorieten waarin je mij deze lente veel zal inzien. Welke zijn jou favoriete lipsticks?



Reacties

Populaire posts