Kiko eyebrow sculpt


Toen ik zag dat het sale was bij kiko kon ik het niet laten om is te gaan kijken. Wanneer ik zag dat the eyebrow sculpt nog maar vier euro was heb ik hem ook meteen meegepakt. Ik wou al langer een wenkbrauwpotlood proberen, aangezien dit natuurlijker kan lijken. Ik gebruik nu al een paar maand poeder, maar merk dat ik voor het begin van mijn wenkbrauwen dit vaak zeer onnatuurlijk lijkt.

 Ingrediënten


Wenkbrauwpotlood

De kleur kan je zien aan de dop. De zilveren kant is een spoolie, de andere kant is het product.
Dit is de spoolie. Het is handig om je wenkbrauwen eerst te kammen in de richting die je ze het liefst hebt. Zo is het invullen veel makkelijker. Na het invullen kan je het ook natuurlijker maken.
Het potlood is in een vorm van een driehoek. Hierdoor zou je zowel dunne als dikke lijnen kunnen tekenen.
Het product zelf geeft niet al te makkelijk af, waardoor je soms een aantal keer over hetzelfde deel moet gaan. Ik denk dat de driehoek niet zo makkelijk is. De bedoeling van een potlood vind ik is om een natuurlijke invulling te geven, om haartjes na te tekenen. Ik vind dat dit enkel gaat met de dunne kant, dus dit is niet altijd makkelijk hiermee.

Swatches

Ik heb de kleur 01 light blondes. Ik had schik dat de kleur te licht zou zijn maar ik vond in de winkel de andere kleuren te donker.
Zoals je kan zien moet je echt de juiste kant vinden om kleur af te geven. Hierdoor ga je ook zien dat na een tijd het potlood niet meer zo scherp is en dunne lijntjes trekken moeilijker word.

Eindresultaat

Dit is een voor en na foto, zoals je kan zien lukt het wel om een mooie en strakke wenkbrauw na te tekenen.
Ik heb deze gekocht bij de kiko voor vier euro 80, en je kan deze hier vinden :kiko eyebrow sculpt
Wat gebruiken jullie het liefst? Een potlood of poeder?






Reacties

Populaire posts