Ofra liquid lipsticks x mannymua review

Ik ben, zoals je misschien wel al eerder hebt gemerkt op mijn blog, een enorme fan van liquid lipsticks. Ze blijven langer zitten dan een gewone lipstick waardoor je je geen zorgen moet maken over je lipstick. Ook merk ik dat ik het steeds makkelijker vind om aan te brengen en ik er dus ook meer en meer plezier in heb. 
Ik volg mannymua al een tijdje op youtube en had ook meerdere bekende youtubers al horen praten over ofra liquid lipsticks. Ik was dan ook erg enthousiast toen ik zag dat boozyshop deze verkocht. Alleen hield de prijs mij meestal tegen, het is bijna 20 euro voor 1 liquid lipstick. Toen boozyshop een tijdje geleden het trio verkocht voor de helft van de prijs was ik dan ook meteen verkocht.

Verpakking

De verpakking is erg neutraal. Je kan direct zien welke kleur het is wat erg handig is. De applicator is ook zeer makkelijk in gebruik. Het is een soort van lipgloss aplicator. Dit zorgt ervoor dat de applicatie zeer makkelijk is. 

De kleuren zijn zeer neutraal en geschikt voor iedereen. De formule is mousse achtig. Dit is een formule die ik nog nooit eerder heb gehad bij een liquid lipstick. Ik vind dat dit het makkelijk maakt om het product goed te verdelen over de lippen. Het neemt ook niet teveel product in Ă©Ă©n keer op, wat ideaal is. Het is ook een dunne formule met veel pigmentatie, wat ideaal is voor een liquid lipstick. De geur is zeer licht, een beetje vanille achtig. Maar op de lippen ruik je dit niet meer, wat ik persoonlijk erg fijn vind. 


De eerste kleur is aries. Toen ik dit eerst zag had ik schrik dat het veel te licht zou zijn. Maar dit is niet het geval, eenmaal op de lippen is het de ideale everyday kleur. Het is een lichte roze, beetje peachy kleur. 


De tweede kleur is charmed. Dit is de populairste kleur van de drie en ik snap ook waarom. Het is een iets donkere mauve kleur. Toen ik deze kleur droeg kreeg ik veel complimenten en ik moet toegeven dat ik het ook een echt mooie kleur vind. 
@

De derde kleur is hypno. Dit is een rood bruine kleur. Toen ik deze eerst zag, was ik teleurgesteld omdat het meer bruin is dan rood. Ik merk dan ook dat als ik hiervan teveel op doe ik sterk merk dat hij in de lijntjes trekt. Bij deze lipstick raad ik aan om het te doen met een borstel. Hierdoor kan je een dunnere laag krijgen waardoor het rode beter uitkomt. Dit maakt mijn huid wel echt licht! 

Ik merk wel dat de formule veranderd per lipstick. Aries droogde goed op zonder af te geven en kon ik ook een hele dag dragen. Toen ik charmed droeg gaf deze de hele dag af. Ik denk dat je moet oppassen dat je niet teveel opdoet. 
Voor de rest ben ik wel enthousiast. Ze blijven lang zitten, van zodra je niet teveel opdoet, en de formule is echt fijn. 
Ik heb deze gekocht op boozyshop , je kan ze hier vinden voor elk 18 euro 49. aries ;  charmed en hypno

Ik ben echt enthousiast en raad deze lipsticks echt aan! Hebben jullie dit merk al uitgetest? En zo ja, hebben jullie nog aanraders voor bepaalde kleuren?

Reacties

Populaire posts