La Girl pro coverage foundation andere pro concealer review

Goedkope foundations voor een droge huid. Ik vind dit toch geen makkelijke combinatie om te vinden. Als student heb ik ook geen budget voor high end foundations dus hoe goedkoper, hoe beter. Toen ik zag dat lustrelux op youtube deze foundation goed vond, was ik toch enorm benieuwd. Ik heb hem dan ook gekocht samen met de bekende concealer. Benieuwd of dit een goede foundation is voor een droge huid? 

Foundation

Ik ben gegaan voor de kleur fair. Volgens mij heb je nog een kleur lichter en een witte. Maar deze is echt veel te orangje voor mij. Misschien als ik iets bruiner ben dat het een betere combinatie is maar voor nu werkt het echt niet.
De verpakking is vrij simpel, maar voor de prijs hoor je mij niet klagen. Het heeft een pompje wat altijd een pluspunt is.
Zoals je kan zien komt er in Ă©Ă©n pomp vrij veel uit, maar zoals je kan zien is dit mijn kleur niet haha.
De foundation heeft een medium dekking , waarvan ik denk dat je hem zeker kan bijwerken tot een hoge dekking. De finish is zeer mooi. Jammer genoeg merk ik dat rond mijn neus het mijn droogheid accentueert. Misschien met een primer het effect minder is. 

Concealer



Hier ben ik gegaan voor de kleur natural, die ik ook enkel tijdens de zomer kan gebruiken. Het was niet mijn dag om een goede match te vinden qua kleuren op het internet vrees ik. Ik ben wel helemaal geen fan van de verpakking. De tube lijkt halfleeg van hem misschien drie keer getest te hebben. Ook komt er, bij mij dan toch, altijd super veel in 1 keer uit, maar weinig als ik het dan op mijn gezicht wil doen. Ook vind ik het niet super hygiënisch, omdat ik het gevoel heb dat er veel product vast zit in het uiteinde. Iemand daar suggesties over?

Hierdoor krijg ik ook niet de geweldige dekking waar iedereen altijd zo over praat.
Dit is een voor en na. Links heb ik enkel mijn ogen en wenkbrauwen gedaan, rechts mijn foundation. 
Dit is het eindresultaat : 
Hebben jullie nog goede tips voor foundations? Of om deze lichter te krijgen ?


Reacties

Populaire posts